Melitta Aroma Signature Style Zw 1007-003 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Melitta Aroma Signature Style Zw 1007-003 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

xafke 30-05-2015

Zeker lekker koffie door ideale zettemperatuur maar een gebrekkig toestel dat stuk gaat na amper een paar maand. Melitta Belgie weigert het toestel te repareren omdat ze geen stukken in huis hebben? Dat is niet de service dat je verwacht van een dergelijk duur product. Nu moeten we het toestel naar het buitenland sturen terwijl ze een plaatselijke afdeling hebben? Wat een absurde service!

Officiele reactie van Melitta 01-06-2015

Beste xafke,
Het spijt ons te vernemen dat de Aroma Signature defect is geraakt. Er is op dit toestel geen 2 maar zelfs 5 jaar garantie. Binnen deze garantieperiode ruilen we de toestellen om via de winkel. Kennelijk is dit niet goed door ons gecommuniceerd, onze excuses hiervoor.
U kunt dus met uw defecte toestel naar de winkel alwaar het wordt omgeruild.

Heeft u hier meer vragen over, dan kunt u ons ook mailen via info@melitta.nl.
Met vriendelijke groeten, Brenda Broekmaat, consumentenservice